Produk-produk Bioasli boleh dibeli secara online dan Ahli Bioasli boleh membuat bayaran melalui ATM BANK, Visa kad, Master Kad atau sebarang kad kredit secara online di seluruh dunia. PRODUK HEBAT, MURAH DAN BERKESANPRODUK TERUS DARI KILANG YANG DI MILIKI SENDIRI OLEH BIO-ASLI.COM dan lokasi kilangnya adalah di BNO, SABAK BERNAM,SELANGOR

ISTERI DI ATAS  

Untuk mencapai kepuasan dalam berjimak, isteri disarankan untuk mencuba posisi ini. Dengan berada di atas, isteri dapat menguasai diri sendiri dalam mencari titik nikmat. Cara ini juga dapat membuatkan si isteri inzal dengan lebih cepat.

Isteri juga dapat mempraktikkan pelbagai variasi yang mana salah satunya adalah posisi isteri melakukan putaran. Putaran memang sangat dianjurkan dalam berhubungan seks kerana dapat menimbulkan getaran kenikmatan yang berbeza dan lebih bervariasi rasanya.

Untuk melakukan teknik ini memang diperlukan latihan untuk menjaga agar zakar tidak terlepas atau tercabut dari liang vagina saat melakukan gerakan ini. Lakukan latihan ini saat sedang berhubungan intim, lakukan hingga biasa dan sempurna.

Untuk melatih posisi ini pertama yang harus dilakukan adalah perempuan duduk di atas tubuh lelaki dengan saling berhadapan muka dan memasukkan zakar pasangannya ke liang vaginanya dengan perlahan – lahan, pastikan saat kemasukkan tersebut isteri dan suami sudah terlebih dahulu melakukan pemanasan (foreplay) agar sudah ada kelicinan pada liang vagina sehingga memudahkan hubungan intim tersebut. Kemudian setelah zakar masuk lakukan gerakkan memutar dengan tiga gerakkan, kiri, kanan atau memutar penuh. Ingatlah untuk saling berpegangan.

Posisi putaran ini seperti tengah bermain ayunan, maka perempuan duduk di atas tubuh lelaki seperti bermain ayunan dan akhirnya posisi isteri membelakangi si suami.

Posisi seperti ini sangat menguntungkan bagi si istri kerana ia dapat bereksplorasi dengan gerakkannya yang tentu pada posisi ini harus lebih aktif dibandingkan suami, dengan menggerakkan otot vagina dapat mengatur gerakan agar zakar suami menggesel titik G-Spot si isteri.

Namun awas bagi pihak suami, posisi ini adalah perangkap bagi anda, ini kerana kemungkinan untuk anda cepat klimak adalah besar. Jadi disarankan untuk suami menggunakan BRUTAL31 sebagai pertahanan dalam menghadapi serangan si isteri. Tak lupa juga disarankan untuk mengamalkan kehidupan sihat dan senaman orang tua jangan lupa

AddThis Social Bookmark Button


0 comments: to “ ISTERI DI ATAS

 

Design by Amanda @ Blogger Buster