Produk-produk Bioasli boleh dibeli secara online dan Ahli Bioasli boleh membuat bayaran melalui ATM BANK, Visa kad, Master Kad atau sebarang kad kredit secara online di seluruh dunia. PRODUK HEBAT, MURAH DAN BERKESANPRODUK TERUS DARI KILANG YANG DI MILIKI SENDIRI OLEH BIO-ASLI.COM dan lokasi kilangnya adalah di BNO, SABAK BERNAM,SELANGOR

EJAKULASI PRA MATANG  


- Sensitivity Melampau pada kepala zakar anda yang menyebabkan mekanisma pancutan di dalam badan anda menghasilkan KEKEJANGAN.. Kekejangan ini menyebabkan keinginan melampau untuk pancutan. Pada ketika ini pancutan tidak dapat dihalang lagi. Atasinya dengan Py-Supergel.

2- Keinginannya terlalu melampau hinggakan seakan-akan tiada cara yang boleh menghalangnya.

3- Keberahian yang Terlalu Tinggi disebabkan oleh kelenjar seks yang terlalu aktif. Hormon mengawal ksemua bahagian seksual anda —Daripada keberahian hinggalah ke pancutan. Apabila anda merasa berahi, kelenjar seks dengan pantas akan mengepam hormon ke saluran darah anda.

4- Pancutan pramatang berlaku apabila tahap hormon seks anda menjadi terlalu tinggi. Hormon anda menjadi tidak seimbang dan anda TIDAK AKAN dapat mengawal pancutan anda.

AddThis Social Bookmark Button


0 comments: to “ EJAKULASI PRA MATANG

 

Design by Amanda @ Blogger Buster