Produk-produk Bioasli boleh dibeli secara online dan Ahli Bioasli boleh membuat bayaran melalui ATM BANK, Visa kad, Master Kad atau sebarang kad kredit secara online di seluruh dunia. PRODUK HEBAT, MURAH DAN BERKESANPRODUK TERUS DARI KILANG YANG DI MILIKI SENDIRI OLEH BIO-ASLI.COM dan lokasi kilangnya adalah di BNO, SABAK BERNAM,SELANGOR

RAHSIAKITAJE!  

Anda baru mula berdayung. Baru berapa dayungan yang semberono tiba-tiba… mani anda dah terpancut keluar iaitu kira-kira 1.59 minit tak sampai pun 2 minit, satu rekod baru buat anda. Anda mengigil kenikmatan sementara isteri anda terkebil-kebil dalam kehampaan dan kekecewaan… Nampak apa masalahnya? Berita buruk buat anda… ANDA DISAHKAN MENGALAMI EJAKULASI TIDAK MATANG! Dan semua isteri amat tidak berpuas hati kepada suami begini. Apalah yang diharapkan oleh seorang isteri jika tak sampai 2 minit suami dah terkulai layu.

"Lebih kurang 85% lelaki enjakulasi dalam tempoh 2 - 3 minit sahaja selepas berdayung! Sejujurnya mampukah anda memuaskan isteri anda dalam tempoh sesingkat itu?"

Tahukah anda setiap wanita memerlukan sekurang-kurangnya 15 minit untuk dirangsang dan memerlukan sekurang-kurangnya 15 minit lagi untuk mencapai klimaks. Sungguh menghampakan dan memalukan apabila suami menghadapi masalah terpancut awal. Suami asyik makan sorang sahaja sedangkan isteri makan hati menjeruk rasa…

NAMUN ramai para suami tidak mahu mengakui kelemahan ini. Mereka sanggup tenggelam dengan EGO sendiri dan membiarkan isteri kehausan.

Jika anda suami prihatin dan menyayangi isteri anda jangan biarkan ia berlarutan. Mungkin isteri anda tidak pernah merungut tentang masalah anda. Tetapi jauh dilubuk hatinya dia amat mendambarkan agar suami melakukan sesuatu untuk mengatasi masalah itu agar dia mampu menikmati kepuasan seks yang tidak pernah dikecapinya selama ini. Inilah harapan setiap isteri yang mempunyai suami yang mengalami masalah ejakulasi tidak matang. Jika anda merasakan bahawa anda tergolong dalam suami sebegini, anda perlu lakukan sesuatu sebelum isteri anda mula mencari alasan untuk tidak melayan anda malam ini!

Persoalannya, dapatkah masalah ejakulasi tidak matang ini boleh diatasi? Jawapannya YA. Memang boleh! Malahan anda mampu bertahan lebih lama sehingga 1 jam berdayung. Nak tahu rahsianya?

Inilah yang anda cari-cari selama ini:



Gabungan dari khazanah alam yang dianugerahkan oleh Yang Berkuasa kepada hambaNya. Gabungan herba asli yang diwarisi dari orang dulu - dulu ternyata jawapan bagi permasalahan di atas.

Tak percaya? Pakai dulu baru boleh cakap! Itupun kalau anda mahu. Tepuk dada tanya selera.

Pendapat penulis, produk bioasli terutamanya BRUTAL31, VCO dan losyen kamarsutra memang POWER GILER!!!!! GUA DAH PAKAI SEBAB TU GUA BERANI CAKAP!

AddThis Social Bookmark Button


0 comments: to “ RAHSIAKITAJE!

 

Design by Amanda @ Blogger Buster