Produk-produk Bioasli boleh dibeli secara online dan Ahli Bioasli boleh membuat bayaran melalui ATM BANK, Visa kad, Master Kad atau sebarang kad kredit secara online di seluruh dunia. PRODUK HEBAT, MURAH DAN BERKESANPRODUK TERUS DARI KILANG YANG DI MILIKI SENDIRI OLEH BIO-ASLI.COM dan lokasi kilangnya adalah di BNO, SABAK BERNAM,SELANGOR

TAHUKAH ANDA CARA PUASKAN ISTERI?  

Puaskah isteri anda.

Berapa kali dia klimaks dalam seminggu, sebulan, setahun atau sepanjang hayatnya?

Mungkinkah setiap kali bersama atau sekali sekala atau tidak pernah langsung!

Bagaimana hendak memuaskan dan membahagiakan pasangan anda. Wajarkah menggunakan perantara seperti gambir sarawak atau krim tahan lama. Atau jampi serapah. Tak perlu.

Cuba amalkan kaedah ini.

Setelah pasangan anda bersedia menerima tusukan, masukkan zakar kedalam faraj dengan perlahan sehingga kepangkal. Biarkan begitu tanpa pergerakan untuk seminit dua dan selepas itu buatlah stroke slow motion tiga empat kali dalam seminit sambil membisikan kata-kata romantis di telinganya. Cumbui dia di bahagian atas seperti di leher, ketiak dan puting untuk menambah lagi keghairahan. Sambil anda berbuat demikian, cuba alihkan fikiran untuk meredakan gelora di dada.

Kenapa perlu direndam. Tidakkah lebih seronok kalau terus didayung laju.

Pelincir di faraj adalah acidic. Kulit kepala zakar, tidak seperti kulit jari, dicipta khusus untuk tidak menggelupas walaupun terendam lama di dalam faraj. Kalau anda boleh bertahan sehingga dua puluh minit, secara semula jadi anda juga boleh bertahan sehingga dua atau tiga kali ganda lebih lama. Kenapa?

Setelah lama disalut dengan lendir faraj, kepala zakar akan mula terasa kebas. Dan istimewanya kekebasan ini kerana ia tidak menyiksa pasangan anda seperti kesan bahan tiruan.

Tapi bagaimana hendak bertahan untuk dua puluh minit pertama?

Semasa piston membuat stroke, gunalah gear secara teratur. Jangan terus ke overdrive. Dalam masa yang sama, cuba layangkan fikiran anda ketempat lain dan bisukan telinga dari mendengar suara manja pasangan sambil anda mengira stroke untuk mengalihkan tumpuan. Kira dari tusukan pertama sehingga perjuangan selesai. Kalau purata stroke empat puluh kali dalam seminit, berapa lama anda boleh bertahan sekiranya anda dapat melakukan seribu enam ratus hingga dua ribu stroke!!!

Tapi bagaimana kalau sebelum terasa kebas anda sudah hampir tewas?

Bila sudah terasa geli, hentikan sebentar pergerakan dan rendam lagi. Kalau masih tak tahan, lelehkan air mani di dalam faraj. Ingat jangan sampai terpancut kerana lazimnya bila sudah terpancut, kepala kemaluan akan rasa ngilu dan lembik. Selepas air meleleh, teruskan dayungan. Cuma nantinya keliling faraj dan pangkal zakar, buih putih akan terkumpul.

Bagaimana nak tahu kalau pasangan klimaks atau tidak.

Kita sering mendengar orang lelaki mengeluh kerana faraj pasangannya longgar. Kenapa ia longgar.

Kalau perempuan tidak terangsang sepenuhnya ataupun setiap kali bersama, dia tak pernah rasa puas, maka akhirnya dia pun malas nak layan. Macam juga lelaki. Kalau tidak terangsang, mana nak dapat kekerasan mutlak. Ada isteri yang bercerita tentang suaminya “aku kangkang aje bila dia nak” dan bila ayat begitu keluar dari mulut seorang isteri, cuba bayangkan apa puncanya. Isteri tak berminat kan. Kenapa dia tak berminat?

Sebab dia tak pernah dapat kepuasan sebenar. Baru mula nak geli, suami dah tewas.

Hakikatnya, otot-otot di faraj perempuan akan menegang bila dia terasa geli yang amat sangat. Cengkamannya lebih kuat dari faraj seorang anak dara yang buat pertama kalinya disetubuhi. Cengkaman berpanjangan itu akan sampai kesatu tahap sehingga zakar pun terasa sengal dan akan terlepas sebaik sahaja ‘rasa gelombang halus’ meresapi keseluruh tubuhnya. Perasaan yang sama ketika terpancutnya air mani lelaki. Ketika cengkaman faraj mengendur. apa yang anda harus lakukan sekiranya anda masih boleh bertahan.

Hentikan “pause” kayuhan sebentar. Teruskan cumbuan dengan memberi perhatian ke puting ataupun tempat yang sensitif di bahagian atas tubuhnya . Setelah dua atau tiga minit, mulakan balik kayuhan dengan perlahan dan apabila faraj mula mencengkam lagi, tukar ke gear lebih tinggi. Perlu diingat, cengkaman setelah klimaks pertama tidak mungkin sekuat sebelumnya kerana pasangan anda sudah mula keletihan. Dan begitulah ia akan terus berulang selagi mana anda sanggup bertahan.

Apabila kedua-duanya karam, jangan terus dikeluarkan zakar dari faraj. Biarkan beberapa minit sambil anda membelai wajahnya. Ciumlah kening, dahi, bibir dan sebagainya sebagai tanda anda masih menyayanginya walaupun tugas anda sudah selesai. Lazimnya dia akan terus terlena kerana sudah tidak bermaya.

Perlu diingat bahawa Rome tidak terbina dalam sehari. Kalau gigih berusaha, tidak mustahil untuk tergolong dalam kelompok ‘elit’…lelaki hebat yang mungkin cuma satu dalam seribu.

Dan anda akan jadi lebih hebat jika dapat menguasai teknik membelai ’circuit breaker’.

Apa itu circuit breaker? Klentit le. Susah sangat ke. Nampak mudah tapi ‘kepakaran’ juga diperlukan. Klimaks dari gentelan biji kelentit lagi ‘umph’ dari tusukan zakar di faraj. Jangan terperanjat betapa kuat pelukan dan pautan seorang wanita disaat biji kelentitnya mengeras macam sebutir pasir sambil bergerak ke atas ke bawah…cuba lari dari sentuhan jari anda.

AddThis Social Bookmark Button


3 comments: to “ TAHUKAH ANDA CARA PUASKAN ISTERI?

  • puteri yasar
    February 17, 2014 at 5:38 AM  

    Good entry! :-) anda juga boleh menghadiahkn isteri anda dengn jus harum malam! Untuk lebih extra vaganza!

    HARUM MALAM : MENGEMBALIKAN NIKMAT KEBAHAGIAAN WANITA SEJATI

    Psssstt..
    Mahu ketat, melekat, nikmat ibarat malam pertama?
    Mahu harum mewangi sepanjang masa?
    Mahu jadi permaisuri di hati suami sampai bila2?
    Mahu kembalikan kebahagian rumahtangga?
    HARUM MALAM.. RAHSIA NYA..
     
    HARUM MALAM suppliment tambahan khusus buat wanita, untuk kekal sihat bertenaga dan merawat masalah dalaman seperti keputihan, gatal2 vagina, mengetatkan vagina, hilang hanyir haid dan membasmi bau badan yang tidak disenangi. Boleh diamalkan setiap hari termasuk ketika period, dalam pantang dan menyusui
    bayi. Ia bukan sahaja untuk mereka yang sudah berkahwin tetapi anak dara juga boleh mengamalkannya tanpa was-was!
     
    KEISTIMEWAAN HARUM MALAM :
     
    - Meningkatkan keinginan serta mempercepatkan ransangan seksual
    - Bertenaga dan mengatasi masalah vagina kering
    - Membantu mengetatkan dan menganjalkan vagina
    - Membantu membunuh bakteria dalam saluran kencing serta mengatasi masalah kencing tak lawas
    - Meningkatkan sistem daya tahan tubuh serta menstabilkan hormon
    - Mengurangkan tekanan dan stress
    - Membantu menganjalkan kulit serta tubuh badan dan mengurangkan kedutan

     KANDUNGAN UTAMA HARUM MALAM :
     -Extrak ros
    -Extrak sireh
    -Buah tin
    -kismis
    -madu
    -goji
    -limau purut
    -strawberry
    -pueraria mifrica
    -kayu serapat
    -buah delima
    -manjakani
    -pueraria lobata
    -senna
     
    CARA PENGAMBILAN :

     -Minum 1 sudu besar 2 kali sehari (pagi dan malam)
    **Wanita Mengandung Dilarang
     
    BERMINAT MENCUBA?
    JOM ORDER SEKARANG..
     
    HARGA KAMI :
    1 BOTOL = RM40(S), RM45(S/S)
    3 BOTOL = RM100(S), RM110(S/S)
    250ML / botol
    - harga termasuk kos pos laju -
    0185790420

  • puteri yasar
    February 17, 2014 at 5:52 AM  

    Anda juga boleh membuatkan isteri anda lebih indah dan lebih mengghairahkan dengan milky G!

    Milky G Teh Susu Mirifica

    MILKY G RAHSIA PAYUDARA MONTOK!!

    MILKY G TEH SUSU MIRIFICA merupakan produk terbaru dan paling kesan di pasaran minuman yang membantu membesarkan payudara wanita dalam masa yang singkat tanpa kesan sampingan.Ekstrak betik hijau dan Pueraria Mirifica thai untuk pemulihan tisu payudara dan meningkatkan rembesan estrogen ke tahap yang lebih tinggi bagi merangsang pengumpulan lemak untuk payudara yang lebih besar dan penuh. Sarang burung dan Marine Collagen untuk pembaharuan ligamen penggantung payudara, meningkatkan keanjalan gentian ligamen, mengukuhkan struktur payudara dan sistem sokongan untuk hasil yang lebih tegang dan gebu! Tiada lagi kesan lantunan semula! Ia juga berfungsi dengan menghalang melanin dan mengekalkan kulit yang cerah.

    5 MANFAAT HEBAT MILKY G TEH SUSU MIRIFICA 1. Hasil yang memuaskan & tiada lantunan semula. 2. Tiada kesan sampingan. 3. Semudah menikmati secawan teh. 4. Memperbaiki kesihatan umum melalui pengambilan sarang burung. 5. Hasil yang Cepat & Effektif

    1 CAWAN = Kaedah Urut - 500 kali. 1 CAWAN = Tempoh Penggunaan Coli Pembesaran Payudara - 6 Bulan. 1 CAWAN = Pati Minyak Pembesaran Payudara –200 kali urut. 1 CAWAN = Penggunaan Pad Pembesaran Payudara – 6 Bulan. 1 CAWAN = Sup Cina Pembesaran Payudara - 20 hari.
    98% telah terbukti berkesan!

    Info lanjut 0185790420

    Harga kami termurah dipasaran! 3 kotak RM220 termasuk pos . 10 sachet/ kotak

  • puteri yasar
    February 17, 2014 at 6:08 AM  

    Untuk anda yang cepat sgt tewas apabila bersama, boleh mencuba Catuaba! Pasti isteri anda senyum lebar! Tak marah2 dah! :-D

    APAKAH YANG BAKAL ANDA RASAI DENGAN CATUABA NOUTISHING ESSENCE ?

    ✔ Mendayung laju lebih lama dari dayungan sekarang ✔ Ketegangan zakar meningkat lebih dua kali ganda dari biasa. ✔ Mendorong nafsu anda ke tahap yang tidak pernah anda bayangkan sebelum ini. ✔ Nikmat klimaks yang belum pernah anda rasai sebelum ini. ✔ Meningkatkan ketahanan zakar ✔ Mengelakkan pancutan awal ✔ Melancarkan aliran darah zakar ✔ Membetulkan urat zakar ✔ Memberi badan yang lebih kuat, sihat dan bertenaga ✔ Menggalakan peredaran darah,mencegah penyakit kardiovaskular ✔ Mengurangkan kolesterol darah ✔ Meningkatkan fungsi hati,buah pinggang dan paru-paru ✔ Mengurangkan kekerapan membuang air kecil pada waktu malam. ✔ Meningkatkan taraf kehidupan hubungan intim ✔ Memperbaiki masalah keletihan dan kebimbangan ✔ Membantu mengurangkan tekanan kehidupan ✔ Meningkatkan pertumbuhan otot dan kekuatan badan ✔ Meningkatkan peratusan kesuburan ✔ Meningkatakn imuniti badan ✔ Mengaktifkan kadar metabolism

    =============== Apa Benda Catuaba ni? ===============

    Catuaba adalah sejenis pokok kecil yang tumbuh di utara Brazil. Semasa musim berbunga, ia kembang dengan bunga berwarna kuning dan oren.

    Dalam catatan sejarah silam untuk perubatan herba, kulit pokok Catuaba lazim digunakan sebagai sumber untuk kekuatan dan kesihatan badan.

    ====== Jaminan ======

    Dijamin selamat. TIADA kesan sampingan yang memudaratkan. Berikut antara kelulusan untuk produk Catuaba yang diperolehi syarikat:

    - Sijil HALAL oleh Islamic Food Research Centre Malaysia & Asia Region - Sijil HALAL oleh IFANCA - Diluluskan KKM sebagai produk makanan : KKM No:(50) dlm.KKM-163/s/25 jld.163 - Diproses di kilang berstatus GMP - ISO Certified - FDA Certified

    ========= Isi Kandungan =========

    Mengandungi 9 sachet dalam satu kotak. Untuk kegunaan sebulan (lebih kurang)

    ============== Cara makan catuaba ==============

    Satu (1) sachet SAHAJA sekali makan.

    Buka dan tuang semua serbuk catuaba dibawah lidah, kemam 20-30 saat sebelum minum air kosong.

    Makan 2 jam sebelum bersama isteri.

    Untuk kesan yang lebih baik, elakkan minum kopi, nescafe, teh atau rokok 2 jam selepas makan catuaba.

    Satu paket kesannya sehingga 3 hari berturut2!!

    Jadi, jarakkan 3 hari setiap pengambilan (3 hari 1 sachet sahaja)

    =========================== Tindakbalas kali PERTAMA makan Catuaba ===========================

    Kemungkinan DEMAM, sakit kepala.

    Lenguh2 anggota badan.

    Sakit2 sendi.

    Jangan risau, kesan tersebut hanya sementara dan merupakan proses pemulihan, teruskan ambil sachet yang ke-2 selepas 3 hari.

    Minum air kosong sekurang2nya 2 liter sehari.

    Anda akan rasa lebih segar & sihat selepas itu.

    ======= Testimoni =======

    "Barang memang power...setakat nak bersama 3-4 kali sehari, takde hal..saya makan tak ikut aturan sangat, kadang2 4 hari sekali, seminggu sekali, 2 minggu sekali...kalau betul-betul ikut aturan..mau jadi power rangers..hahaha" - Encik Suami, Kuala Selangor.

    "Rugi kalau tak cuba, badan pun bertambah sihat bertenaga dan segar" - Encik Suami, Shah Alam.

    "Suami saya dah..anda bila lagi..hehehe" - Puan Isteri, Ipoh.

    "Sachet pertama, badan terasa panas macam nak demam. Hari kedua sakit kepada, tapi mudah untuk ereksi.. memang full ereksi. Saya banyak minum air. Sachet kedua, dah tak rasa panas badan lagi, dan senjata terasa lebih tebal dan tahan lebih lama. Sachet ketiga, terasa bertambah keras dan urat-urat yang timbul makin terserlah. Terasa makin sempit" - Encik Suami, Damansara.

    "Husband saya dah makan catuaba ni, memang berkesan..rugi tau kalau tak cuba...power gile...main pun lama, kuat bertenaga" - Puan Isteri, Pontian.

    ========== Harga Pasaran ==========

    RM130 sekotak 9 Sachet termasuk pos
    0185790420 pastikan yang original!

 

Design by Amanda @ Blogger Buster