Produk-produk Bioasli boleh dibeli secara online dan Ahli Bioasli boleh membuat bayaran melalui ATM BANK, Visa kad, Master Kad atau sebarang kad kredit secara online di seluruh dunia. PRODUK HEBAT, MURAH DAN BERKESANPRODUK TERUS DARI KILANG YANG DI MILIKI SENDIRI OLEH BIO-ASLI.COM dan lokasi kilangnya adalah di BNO, SABAK BERNAM,SELANGOR

Lima Tips Wanita Telus Seks  



RAMAI wanita di dunia mengakui benar-benar melakukan hubungan intim dengan pasangannya. Persoalannya, benarkan kajian yang dilakukan berkaitan kesukaan wanita terhadap seks membuktikan ada di kalangan mereka yang mengalami 'tekanan' dalam hubungan seksual.

Menurutpakar terapi seksologi, wanita yang ingin memuaskan keinginan seksual pasangannya, belum tentu menikmati kepuasan seksual dalam hubungan yang dilakukan bersama.

Berikut ciri-ciri wanita yang amat menikmati seks :

1- BERANI BERKATA TIDAK: Seorang wanita yang mengakui segan atau malu untuk berkata 'tidak' semasa pasangannya me-ngajaknya melakukan hu¬bungan seks kerana ingin terus membaca buku, rehat atau tidur. Wanita yang tidak pernah berkata tidak untuk seks, juga tidak segan untuk mengatakan 'ya'.

2- EGO DALAM HUBUNGAN SEKS: Sesiapa saja yang menyukai seks tentu mengetahui dengan pasti apa yang dinginkannya dan apa yang menyenangkannya. la juga cenderung menguruskan keinginannya dengan mengungkapkan secara terus kepada pasangan dalam hal-hal yang menghairahkan bila berada di tempat tidur.

Seorang isteri yang hanya memikirkan keselesaan suami dan hal-hal yang dapat menyenangkan pasang-annya bukan diri sendiri menyebabkan mereka sering rasa bersalah.

3- FLEKS1BEL: Bukan hanya tubuh yang fleksibel mengayakan pelbagai posisi semasa melakukan hubungan seks tetapi fikiranlah yang perlu fleksibel. Mereka tidak pernah menentukan syarat-syarat melakukan hubungan seks misalnya perlu melakukan di bilik dengan lampu suram atau hanya melakukan hubungan dengan gaya rutin.

4- LEBIH GHAIRAH: Ghairah tidak ber-makna harus seksi, wanita yang menyukai seks boleh terangsang dengan apa cara sekalipun. Mereka mampu memberi tarikan tersendiri untuk memikat ml pasangannya tanpa perlu bergaya seksi. Misalnya melalui makanan, hiasan kamar, memberikan hadiah dan seba-gainya.

5- KONSENTRASI: Menikmati seks mutlak memerlukan konsentrasi fi-kiran, sebagaimana tumpuan terhadap kerjaya mahupun kerja rumah. Seorang wanita yang menyukai seks sememangnya mahir memberi fokus kepada seks dan melupakan segala perma-salahan lain semasa melakukan hubungan.

AddThis Social Bookmark Button


 

Design by Amanda @ Blogger Buster