Produk-produk Bioasli boleh dibeli secara online dan Ahli Bioasli boleh membuat bayaran melalui ATM BANK, Visa kad, Master Kad atau sebarang kad kredit secara online di seluruh dunia. PRODUK HEBAT, MURAH DAN BERKESANPRODUK TERUS DARI KILANG YANG DI MILIKI SENDIRI OLEH BIO-ASLI.COM dan lokasi kilangnya adalah di BNO, SABAK BERNAM,SELANGOR

NIKMAT SAMA DIRASA BARU AMAN RUMAHTANGGA  

Istimta dalam Bahasa Arab atau 'foreplay' dalam Bahasa Inggeris merupakan asas seni nafkah batin.Menurut kitab Mufatahus-Salam terdapat 4 pintu nafsu perempuan yang perlu dibuka terlebih dahulu sebelum zakar dimasukkan ke dalam faraj.Kaedahnya seperti berikut:

Pintu 1 - cium dua lubang telinganya serta hembuskan nafas hidung kita ke dalam lubang telinganya beberapa kali.

Pintu 2 - cium taraibnya iaitu lurah antara dua payudaranya beberapa kali.

Pintu 3 - cium pusatnya beberapa kali.Mencium pusat isteri patut dilakukan semasa bercumbu rayu kerana di situlah tempat bagi membuka Tujuh Pintu Nafsu

Pintu 4 - cium di atas tundun-nya serta kenakan hujung hidung kita pada biji kelentit-nya.Jangan terlalu lama kerana ini bukan adegan oral seks! Ciumlah sekadar menaikkan syahwat isteri bagi persiapan persetubuhan yang sebenarnya.Dalam konteks ini,adalah penting bagi suami memberi klimaks kepada isteri dengan zakarnya, dan bukan dengan jari atau mulut - kerana nikmat inzal sebenar adalah melalui permainan zakar ke atas faraj.

Setelah melakukan 4 perkara asas tersebut yang harus mengambil masa tidak kurang 10 minit anda bolehlah mula ke langkah seterusnya - iaitu Pintu 5 dengan Melaga Biji Zakar pada purana isteri. Lazimnya isteri pengantin baru akan mencapai inzal kecil pada Pintu 5.Ramai wanita yang rasa tersangat geli setelah inzal dan tak sanggup menerima sentuhan pada tubuhnya.Jika ini berlaku pada isteri anda, biarkan beliau berehat seketika sebelum anda mara ke babak seterusnya.Lazimnya pada Pintu 5, isteri akan mengenggam zakar suami dan memandunya ke pintu faraj.

Pintu 5
Melagakan Biji Zakar - mula-mula temukan lubang zakar dengan kelentit dan gesel perlahan-lahan.Apabila dirasakan biji kelentit mulai keras, anda rapatkan lubang zakar kepada hujung kelentit,seolah-olah cuba memasukan kelentit ke dalam lubang zakar anda.Ini akan memberi nikmat yang tidak terhingga kepada isteri.Lazimnya isteri akan membalas dengan menusuk kelentit ke dalam lubang zakar.Jika isteri memberi respon seperti itu biarkan beliau lakukannya sehingga beliau mencapai inzal/klimaks yang kecil.Biarkan isteri rehat sebentar sebelum anda maju ke langkah seterusnya ...

Pelajari kaedah memasukkan zakar ke dalam lubuk faraj isteri (dara) dan yang bukan dara.Adalah mustahak untuk suami mengenal waktu dan ketika yang tepat untuk bersatu bagi memudahkan isteri mencapai inzal agung (supreme/multiple orgasm).

Setiap suami yang berjaya memberi inzal agung akan pasti menambat kesetiaan isteri dan kasih-sayang yang tidak berbelah bagi.Isteri yang telah mencapai inzal agung selalunya tidak mengalami masalah penyakit seksual seperti senggugut, radang faraj, kanser serviks dan keputihan. Mereka juga lebih ceria, awet muda serta mempunyai wajah yang berseri-seri dan patuh kepada suami.Ini adalah rahsia jimak yang jarang diketahui atau tidak diberi perhatian yang secukupnya oleh para suami masa kini kerana mereka kurang mendalami ilmu nafkah batin.

AddThis Social Bookmark Button


 

Design by Amanda @ Blogger Buster