Produk-produk Bioasli boleh dibeli secara online dan Ahli Bioasli boleh membuat bayaran melalui ATM BANK, Visa kad, Master Kad atau sebarang kad kredit secara online di seluruh dunia. PRODUK HEBAT, MURAH DAN BERKESANPRODUK TERUS DARI KILANG YANG DI MILIKI SENDIRI OLEH BIO-ASLI.COM dan lokasi kilangnya adalah di BNO, SABAK BERNAM,SELANGOR

KEPUASAN SEORANG ISTERI  



Pelbagai teori diutarakan untuk mencari daripada mana seorang wanita mencapai kepuasan. Jika bagi lelaki kepuasan dicapai hasil rangsangan kepada batangnya (penis) dan ianya memang nyata sekali melalui pancutan air mani yang dikeluarkan. Artikel hasil pengalaman dan bacaan wanita Malaysia.
Maka wanita bagaimana pula?

Teori awal yang sering diutarakan, bahawa orgasm seorang wanita terdiri daripada dua bahagian. Kepuasan yang datang daripada kelentik (clitoris), kepuasan kecil sebelum mencapai kepuasan yang lebih besar, hasil kemasukan penis ke dalam vagina.

Perkara ini tidak disenangi oleh ramai wanita yang tidak mencapai kepuasan melalui kemasukan. Kajian yang seterusnya mengubah pendapat ini. Kajian Kinsey menyatakan hanya terdapat satu jenis kepuasan yang bermula daripada kelentik dan melibatkan kekejangan semua bahagian badan wanita.

Kajian klinikal membuktikan perkara ini dan pakar-pakar sexologist bersetuju, orgasm is an orgasm. Apabila seorang wanita puas wanita itu memang mencapai kepuasan. Ia bermula daripada simulasi kepada kelentik, berpunca daripadanya dan dinyatakan dengan tindak balas otot-otot didalam vigina dan kejang seluruh badan.

Walaupun kajian menyatakan kepuasan hanya satu, namun pelbagai maklum balas wanita menyatakan kepuasan yang dihasilkan hasil belaian kepada kelentik dan kawasan sekitarnya, lebih hebat lagi daripada kepuasan kemasukan batang penis lelaki ke dalam. farah wanita Kepuasan dengan belaian ini dinyatakan sebagai pengalaman yang sensasi yang tinggi, manis dan bertalu-talu, manakala kepuasan dalam merupakan yang datang sekejap umpama letupan.

Orgasm seorang wanita hasil belaian pasangannya kemungkinan lebih hebat disebabkan simulasi adalah setempat dan dikawal dengan penuh sensitif. Kajian Masters dan Jonson melaporkan kekejangan yang lebih kuat dan degup jantung yang lebih tinggi semasa wanita puas tanpa kemasukan.

Kepuasan sewaktu kemasukan agak jarang bagi kebanyakan wanita. Ini disebabkan rangsangan kepada kelentik dilakukan secara, cara lalu. Ini pun bergantung kepada posisi pasangan. Kepuasan sewaktu kemasukkan berkurangan kerana rangsangan telah bertumpu kepada tempat lain, bukan kepada kelentik.
Jadi bagaimana langkah memberikan orgasm kepada wanita?
Pastikan sentuhan kepada kelentik adalah dengan lembut. Basahkan jejari anda sebelum menyentuh kelentik pasangan anda. Belai sekeliling kawasan kelentik dan ini termasuk celah paha dan paha. Buat belaian datang dan pergi antara kelentik, sekitarnya dan paha.

Jika vagina sudah mengeluarkan cecairnya, pastikan ia digunakan untuk membasahkan kelentik pasangan anda. Dengan lembut dan anda sensitif, perhatikan kehendaknya. Jangan berkasar, kelentik adalah bahagian yang sensitif.

Tanda klimak (climax) wanita boleh juga dilihat melalui fizikal. Sewaktu wanita sudah hampir sampai ke kemuncak nafas seakan terhenti, jika sebelum ini bersuara wanita akan terdiam seketika dan bagi sebahagian wanita puting dada akan masuk ke dalam dan akan kembali tersembul menegak sewaktu klimak dan selepasnya. Sewaktu klimak, badan akan melenting ke atas cuba menekan batang penis lagi ke dalam dan denyutan kemutan ke dalam makin kuat cuba menyambut air mani masuk lagi dalam ke dalam faraj.

Jika diizinkan cuba pancut air mani paling dalam dan sebanyak yang mampu. Kepanasan dan enzim air mani memberikan yang sensasi sekali.

Sewaktu, wanita mencapai climax, hentikan gerakan anda tetapi jangan sekali lepaskan jejari atau lidah anda. Biarkan sehingga anda dizinkan. Sewaktu orgasm, kelentik akan menjadi terlalu sensitif dan ini adalah menyakitkan. Anda perlu bersabar 2 atau 3 minit sebelum langkah seterusnya. Belai dan cium wanita anda. Nyatakan perasaan anda waktu itu.

Remember, the more she get the more she give. : )

Sewaktu bersama, Cari posisi yang memang kena dan kelainan bagi wanita anda. Cari posisi kemasukan yang memang boleh kena banyak kelentiknya.

Untuk pratik, anda sendiri tahu bagaimana. Dengan lembut dan lebih sensitif dan beri perhatian. The more she get the more she give.

http://ilmukahwin.blogspot.com/

AddThis Social Bookmark Button


0 comments: to “ KEPUASAN SEORANG ISTERI

 

Design by Amanda @ Blogger Buster