Produk-produk Bioasli boleh dibeli secara online dan Ahli Bioasli boleh membuat bayaran melalui ATM BANK, Visa kad, Master Kad atau sebarang kad kredit secara online di seluruh dunia. PRODUK HEBAT, MURAH DAN BERKESANPRODUK TERUS DARI KILANG YANG DI MILIKI SENDIRI OLEH BIO-ASLI.COM dan lokasi kilangnya adalah di BNO, SABAK BERNAM,SELANGOR

REALLY BRUTAL  


RAMAI dari kita yang dikurniakan dengan nafsu yang kuat. kalau pasal nak 'bersama' kita la nombor satu. yelah benda sedap sapa nak tolak.
masalahnya berapa ramai yang boleh bertahan? isteri belum apa - apa kita yang tercungap - cungap. kenapa erk?

sebenarnya semuanya adalah faktor gaya kehidupan kita. berapa kerap kita amalkan makan ulam - ulaman. pernahkah kita minum tongkat ali (yang asli)? bagaimana pula dengan minuman kita? pernahkah dalam sehari kita tak minum ais? bagaimana pula dengan rokok? dan macam - macam lagi benda yang sebenarnya memberi kesan jangka panjang terhadap kesihatan bawah pusat kita.
itu baru bab makanan. kalau kira bab senaman, berapa kerap kita amalkan senaman yang diajar oleh orang lama? ada buat ke? he he he!, boleh dibilang dengan jari orang yang masih mengamalkan senaman orang lama.

Tak kesian ke pada isteri kita? kejamlah kita kalau membiarkan isteri kelaparan sedangkan kita sendawa kekenyangan. boleh rosak rumahtangga bang!

masalahnya kita orang lelaki ni ego. malu nak ngaku kelemahan diri. jadi kita biarkan benda tu berlalu macam tak de benda yang berlaku. kesian isteri kita bang!

kali ni aku nak promote satu produk halal dan selamat yang dikeluarkan oleh


bukan saja power bang, BRUTAL wa cakap lu. tak caya? biasalah kita mana nak percaya benda - benda ni, tapi kalau nak buktikan kebenarannya abang boleh order dengan saya tapi harganya RM50, tapi kalau abang joint jadi ahli abang dapat harga ahli. jadi ahli free je bang. untuk jadi ahli abang boleh klik SINI

oh ya, bila abang dah login abang klik ruangan bertulis 'daftar ahli' dan kemudian abang boleh xplore apa benefit yang abang akan dapat sebagai ahli.

bila dah dapat BRUTAL 31, abang try lepas tu hasilnya abang jangan cerita dengan sesapa! (tapi ye ke tak cerita?) he he he! yang penting isteri abang tak kelaparan dan rumahtangga abang kekal bahagia. kalau ini terjadi, sekurang - kurangnya dapat gak aku pahala (insyaAllah).

baiklah bang kalau nak tahu lebih lanjut pasal produk ni dan macam - macam lagi produk abang KLIK SINI

AddThis Social Bookmark Button


0 comments: to “ REALLY BRUTAL

 

Design by Amanda @ Blogger Buster