Produk-produk Bioasli boleh dibeli secara online dan Ahli Bioasli boleh membuat bayaran melalui ATM BANK, Visa kad, Master Kad atau sebarang kad kredit secara online di seluruh dunia. PRODUK HEBAT, MURAH DAN BERKESANPRODUK TERUS DARI KILANG YANG DI MILIKI SENDIRI OLEH BIO-ASLI.COM dan lokasi kilangnya adalah di BNO, SABAK BERNAM,SELANGOR

LOSYEN KAMAR SUTERA  


Kamar Sutera Lotion
CODE : LKS Saiz = 40ml RM50.00

KKM NOTIFIKASI NO. NOT : 081001640K


Ingredients

VCO, acrylates, fragrance, glicerine, oak galls,piper betle,mineral oils,ficus detolidea,methylisothiazelinone, cinnamomum eylanicum

Instruction
Apply and massage extremely

when necessary


Indication


Use to moisten, soften,

smoothen and freshen

orang tua kata kalau nak ikat suami jagalah makanannya. ramai para isteri yang keliru tentang hal ni. mereka sangkakan makanan tu adalah berkaitan hal - hal masakan. ye ke? aku pun tak tahu. walau macam manapun berdasarkan kajian aku merujuk kes - kes yang dipaparkan dalam surat khabar dan media massa, kebanyakan kes main kayu tiga dan perceraian semuanya merujuk kepada masalah di kamar tidur. ye lah pendapat aku ikut logik akal, lelaki ni kalau tak dipuaskan di kamar tidur, confirm ramai yang cari lain. nafsu lelaki ni tinggi. sehebat mana pun layanan kita pada dia, kalau dia nak yang lain, memang tak boleh ditahan. macam - macam alasan yang di beri.
jadi, apa senjata yang nak kita guna untuk ikat abang - abang gatal ni? ha layanan di kamar tidur beri 'semantop' yang boleh. bila dia puas baru dia tak cari lain. kalau cari lainpun dia mesti 'compare'siapa yang paling best. kalau kita 'the best' kita lah yang untung. giliran kita lagi banyak dari yang satu lagi. he he he, tak gitu?
masalahnya camne nak bagi 'the best'? dah banyak yang dicuba tapi 'hampeh'. oklah kat sini aku nak cadangkan satu produk yang dah disahkan selamat dan halal oleh kementerian kesihatan. cuma mudaratnya akan terkena pada abang kita yang mana dia akan dapat kepuasan maksima dan terkulai layu dalam pelukan kita.

LOSYEN KAMAR TIDUR

Waktu guna


Langkah 1 :

Isteri disyorkan menggunakan Losyen Kamar Sutra 1 atau ½ jam sebelum bersama. Losyen akan meresap masuk ke permukaan kulit serta bertindak merawat sel-sel kulit supaya lebih aktif. Hasilnya keseluruhan kawasan yang disapu akan mampu lebih menguncup(grip). Manakala aroma herba yang digunakan akan bertindak menghilangkan bau yang tidak menyenagkan kepada bau yang lebih memberahikan
Langkah 2 :

Ketika hendak bersama sapukan lagi sekali Losyen kamar Sutera di keseluruhan faraj. Ianya bertujuan menambah aura kegahirahan dan kelekitan yang akan memberangsangkan anda dan suami.


Nota : Losyen Kamar Sutera ini diformulasi khas supaya tidak merbahaya jika termakan.

CARA PENGGUNAAN

Sapu losyen Kamar Sutra ke bahagian tepi faraj seperti gambar rajah. Tujuan sapuan adalah untuk mengecutkan pintu faraj dan agar ia melekit diantara pintu faraj. Sebaiknya lumur pada keseluruhan faraj. Selain itu ia juga mampu menanggalkan sel-sel kulit mati di sekitar faraj mahupun di kulit dan jika ia disapukan di kawasan yang berkenaan, kulit akan bertambah licin.


Nota : Anda boleh menguji keberkesanan losyen ini dengan cara berikut, Sapukan losyen ini di kawasan kulit yang kasar atau berkedut , setelah 2 jam( kering) basuh dan lap hingga kering. Anda akan dapati kawasan sapuan kulit tadi menjadi licin bersih( kurang kedut). Ini membuktikan losyen Kamar Sutra ini mampu meremajakan sel-sel kulit anda.

KELEBIHAN

Selain ia dapat mengecutkan /grip pada bahagian pintu faraj, ia juga mampu menanggalkan sel-sel kulit mati dan menjadikan kulit terasa licin selepas menggunakannya.

Manjakani yang terkandung dalam losyen juga mampu merapatkan lapisan-lapisan tisu vagina dan pada masa yang sama, memulihkan kelembutan dan meremajakan saraf-saraf dalam faraj, oleh itu aktiviti seksual lebih menyeronokkan.

bukan itu saja kegunaan losyen ni. ada macam - macam perkara yang boleh kita buat dengan losyen ni. bacalah selanjutnya:

menghilangkan kedut

Anda boleh juga menggunakan losyen kamar sutera ini di mana-mana bahagian pada anggota badan untuk menegangkan kulit dan menghilangkan kedut seperti di bahagian dahi muka, bawah kelopak mata, siku dan belakang jari.

menegangkan kulit

Losyek kamar sutera ini juga boleh digunakan sebagai penegang payu dara, caranya sapukan rata pada bahagian berkenaan dan biarkan sehingga kering(tidak merbahaya jika termakan).

AddThis Social Bookmark Button


0 comments: to “ LOSYEN KAMAR SUTERA

 

Design by Amanda @ Blogger Buster